söndag 7 september 2008

Du behövs!




Jag tror att vi är födda för en viss uppgift i denna världen. Inte på ett sådant vis att det "bara" finns ett rätt ställe för dig utan mer att det någonstans finns en viss uppgift som passar just för dig just nu. Där det som du kan bidra med gör bilden mer fullkomlig. Jag tror att detta gäller alla, att det finns sådana platser att hitta i både stort och i smått. I ditt livs mål men även i den dag du lever i just nu. Alla är vi olika och har var och en unika saker att bidra med. Var frimodig att se så på dig själv, att du, just nu kan bidra med något i den situationen du är i. Någon behöver dig.


Love /Pål

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack käre bror, det behöver jag och vialla höra.

Anonym sa...

Jag torkar tåren och instämmer till min systers ord.